Störningar i vår telefoni

Vi upplever just nu oregelbundna störningar i vår telefoni. Detta påverkar tillgängligheten till vår kundtjänst via telefon. Det går utmärkt att kontakta oss via e-post, info@uc.se eller via Facebook tills problemet med telefonin är helt löst.

Jag kan inte logga in, vad kan jag göra för att försöka lösa problemet?

Vänligen testa att radera webbhistoriken i din webbläsare. Stäng sedan ner fönstret och öppna på nytt. När du öppnar ett nytt fönster, skriv in www.uc.se manuellt, dvs använd inget bokmärke.

Sedan loggar du in, förslagsvis med BankID.

Såhär kan du radera webbhistoriken:

Tryck tangenterna ctrl, shift och delete och välj sedan att rensa webbhistorik och cookies.

Logga in på Minuc

Om du är privatkund och vill komma åt dina tjänster som du har hos minuc.se (exemeplvis UC ID-Skydd, Kreditkollen, Min Upplysning eller UC Bedrägerispärr) så ska du istället gå till minuc.se/logga-in för att logga in till dina tjänster. 

Var det här svaret till hjälp?

Vad tråkigt,

Vår kundtjänst hjälper dig gärna med dina frågor, fyll i formuläret nedan så kontaktar vi dig inom kort.