Det händer inget när jag trycker på Exportera-knappen? Hur gör jag för att få upp filen?

UC Selekt krockar ibland med vissa webbläsares popup-blockerare. Gör då så här:

  • klicka på Verktyg i menyraden i din webbläsare (t.ex. Internet Explorer),
  • välj Internet-alternativ, gå in på fliken Säkerhet, klicka på knappen Anpassad nivå, scrolla ner till rubriken "Hämtning" och "Fråga automatiskt om hämtning av filer", markera alternativet "Aktivera",
  • klicka sedan på OK, två gånger.

Detta tar inte bort din popup-blockerare utan möjliggör bara att du får upp dialogrutan "Vill du Öppna eller Spara", så att du kan spara din exporterade UC Selekt-fil på din dator.

Var det här svaret till hjälp?

Vad tråkigt,

Vår kundtjänst hjälper dig gärna med dina frågor, fyll i formuläret nedan så kontaktar vi dig inom kort.