Information från kundservice

Torsdagen den 29 september har vår kundservice stängt mellan kl. 11:00-16:00 pga. utbildning. Vi öppnar återigen fredagen den 30 september kl. 09:00 och håller därefter öppet som vanligt till kl. 16:00

Så här kan du visa upp din kreditvärdighet

2017-01-05

Vilken företagare vill inte visa upp för sina kunder och leverantörer att hen är ett bra och stabilt företag att göra affärer med?

Jag vill nu bara passa på att tipsa dig om några enkla sätt att göra detta på

Med ett UC Certifikat har du möjlighet att stärka ditt företags varumärke genom att visa upp en stark överlevnadsförmåga – med andra ord - att du är kreditvärdig. Ett enkelt tips är att placera ditt inramade certifikat i receptionen, kundcentret eller i mötesrummet så att dina besökare ser att de har att göra med en långsiktigt livskraftig affärspartner. UC Certifikat finns för riskklasserna 5, 4 och 3.

Med ett UC Sigill i ditt marknadsföringsmaterial har du möjlighet att skapa förtroende och tillit hos dina kunder. Placera sigillet på din årsredovisning, företagsbroschyr, i kundbrev och på dina fakturor och visa dina kunder att du är en trygg långsiktig affärspartner. Även med ett UC Sigill kan du enkelt visa upp ditt företags överlevnadsförmåga - att du är kreditvärdig – för dina kunder och leverantörer.

Läs mer hur du går tillväga här!


Uppdaterad 2019-02-11

Victoria Preger

Nordisk marknads- och kommunikations direktör

Victoria brinner för kommunikation och har sedan 1999 arbetat med journalistik, marknadsföring, PR och kommunikation. Inom UC-koncernen är hon verksam som Nordisk marknads- och kommunikations direktör. Hon älskar att vistas i naturen och att vandra, är aktiv barnledare i Friluftsfrämjandet och tillbringar ledig tid i fritidshuset på Åland. Här bloggar hon om nya produkter och tjänster, digital transformering, socialt ansvarstagande, kundinsikter och gör omvärlds- och trendspaningar.