Så här kan du visa upp din kreditvärdighet

2017-01-05

Vilken företagare vill inte visa upp för sina kunder och leverantörer att en är ett bra och stabilt företag att göra affärer med?

Jag vill nu bara passa på att tipsa dig om några enkla sätt att göra detta på

Med ett UC Certifikat har du möjlighet att stärka ditt företags varumärke genom att visa upp en stark överlevnadsförmåga – med andra ord - att du är kreditvärdig. Ett enkelt tips är att placera ditt inramade certifikat i receptionen, kundcentret eller i mötesrummet så att dina besökare ser att de har att göra med en långsiktigt livskraftig affärspartner. UC Certifikat finns för riskklasserna 5, 4 och 3.

Med ett UC Sigill i ditt marknadsföringsmaterial har du möjlighet att skapa förtroende och tillit hos dina kunder. Placera sigillet på din årsredovisning, företagsbroschyr, i kundbrev och på dina fakturor och visa dina kunder att du är en trygg långsiktig affärspartner. Även med ett UC Sigill kan du enkelt visa upp ditt företags överlevnadsförmåga - att du är kreditvärdig – för dina kunder och leverantörer.

Läs mer hur du går tillväga här!

Håll dig uppdaterad med vårt nyhetsbrev!

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få nyheter och tips inom affärs- och kreditinformationens värld.

Victoria Preger

Marknadschef

Victoria brinner för kommunikation i alla dess former. Hon har sedan 1999 arbetat med journalistik, marknadsföring, PR och kommunikation. Inom UC-koncernen är hon verksam som marknads- och kommunikationschef. Hon älskar att vistas i naturen, är aktiv barnledare i Friluftsfrämjandet, gillar de småländska skogarna där hon har sina rötter och havet där hon tillbringar ledig tid i fritidshuset på Åland.