Intressanta insikter om seniormarknaden

2016-04-28

Frukostseminarium med UC Marknadsinformation och Vintage People i Göteborg

Imorse gästades vi av Vintage People på vårt kontor i Göteborg och fick lyssna till en intressant presentation om målgruppen 55-85 år. Bland mycket annat fick vi insikter kring målgruppens beteendeförändringar, åsikter, prioriteringar och varumärkespreferenser.

Mycket kunskap och inspiration om en målgrupp som omfattar nästan 3 miljoner personer i Sverige!

Här kan du läsa mer om Vintage People och det spännande arbete de gör

                                                                                                         

Victoria Preger

Nordisk marknads- och kommunikations direktör

Victoria brinner för kommunikation och har sedan 1999 arbetat med journalistik, marknadsföring, PR och kommunikation. Inom UC-koncernen är hon verksam som Nordisk marknads- och kommunikations direktör. Hon älskar att vistas i naturen och att vandra, är aktiv barnledare i Friluftsfrämjandet och tillbringar ledig tid i fritidshuset på Åland. Här bloggar hon om nya produkter och tjänster, digital transformering, socialt ansvarstagande, kundinsikter och gör omvärlds- och trendspaningar.